Badem_gozlum_
Kendi adıma genel derim. Bu sefer ki tercihim genel anestezi olacak. Spinal bana yaramadı dogum sonrası bacaklarım çok şişti ve aylarca inmedi. Tabi herkesde bir olmuyor. Bazısı baş bel agrısı oluyormus bende onlar olmadi ama bacaklarım etlerim gerilicek derecede acımıstı