Seran yaa nasıl dogum yaptınız kac haftalık tı sezaryan mı oldunuz benim vajina da mantar enfeksiyonum vardı gene o tazelenmiş komple bel altını agrı sardı sürekli su yaptım falan pazartesi kontrolğm var acile gidince bakmıyorlar diye gitmedim dayandım kendi kendime resmen cok fena olursam giderim diye