Kirmizibalik1 o söyleyenler çok biliyorlar anca laf anca moral bozma başka bildikleri yok. Elbette ki uyku düzeniniz şaşıyor ama sıfır uyku da değil. Bebeği zaten emziriyorsunuz gazını çıkarıyorsunuz yan tarafa doğru yatırıyorsunuz. Allah korusun kusarda boğazına kaçmasın diye. Ben saatte bir emziriyordum ilk zamanlar bebeğim sarılık olmuştu çünkü. Sarılık geçince de o ağladığı sürecek kalktım. Siz kötü yorumları dinlemeyin bebeğiniz sizi zaten yönlendirecek. Sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah 🤲🫶🏻