Kirmizibalik1 Sana tavsiyem doğum öncesi amerikan pediatri akademisinin güvenli uyku için araştırmalarını ve önerilerini incelemen. Yatış pozisyonu, beşiği bebek için nasıl güvenli hale getireceğin vs her şeyi bulabilirsin.
Boğulursa, ağlarsa duymazsam, yanıma alırsam yataktan düşerse veya üzerine kapaklanırsam gibi gibi şeylerden korkuyordum o yüzden eşime izletiyordum uyuyacaksam. Bir müddet sonra sen de alışıyorsun zaten, doğum yorgunluğun gitmeye başladıkça. 40 gün abartı geldi bana yani o kadarına gerek yok diye düşünüyorum ama ilk başlar tedbirli olmakta fayda var elbette. Özellikle gece yanında uyanan insan yoksa sen çok yoruluyorsun gece emzirmesi özellikle çünkü mama hazırlarken illa eşin falan kalkar biri bebeği oyalarken diğeri hazırlar ama emzirirken genelde tek kalkıyorsun. Gece uykun çok bölündüğü ve yorulduğun için gündüz de yorgun oluyorsun tam dinlenmemiş oluyorsun. O sebeple doğum yorgunluğu kolay geçmiyor. O dönemi atlatana kadar daha tedbirli olmak gerekli bi zaman sonra kıpırdanışına uyanıyorsun