Esrayunus ArvenMom seni buralarda çok goruyorum denk geliyorum yorumlarına rabbım bır seste kurtarsın seni 💕💕💕💕💕💕💕
Buse__ylmzz07 Aselkusunannesi_ ben koç burcuyum oğlum yengeç 2. Ye hamişim oda başak erkeği olucak inşallah
Kediler Havvaca aaa bizde de ben koçum, eşim aslan, kızım da aslan olursa muhteşem üçlü oluruz diye düşünüyordum 🙈 yükselen burçlarınız ne? Benim ve eşimin yükselen burçlarımız da aslan, katmerliyiz 🤪
Filizert Aselkusunannesi_ ben yay kızım terazi yakın çevremde çoğu terazi burçlaryla anlaşırım umarim kızım büyünce çok iyi anlaşırız 😊🙈
izlmisik-16 Ben akrep , babası kova , kızımız da aslan olacak .. Bu üçlü aynı evin içinde nasıl olacak hiç bilmiyorum 🙄😂😂
tubimom Sevval0308 maşallah diyeyim çok uyumlu aksi değil öyle yani söz dinler bide arada biraz fazla mi akıllı diyorum 🤣
Bet1 Aselkusunannesi_ yengec burcu bir oğlum var ve ikinci yengeç olacak oğlumu bekliyoruz bakalım beklerse abisiyle doğum günü bile aynı oluyor 😂