Aselkusunannesi_ Kızım 26.01.23 tarihinde doğdu. Kova burcu. Bende Aslan burcuyum. Bakalım ileride uyumlu olacak mıyız? Doğum yapan ve doğumu bekleyen anneler, bebişlerinizin burcu nedir?❤️
Tiiffany Aselkusunannesi_ bizim öyle bişey ki hepsi ikizler Eşim ikizler Ben ikizler Büyük oglan ikizlerr Kücük oğlan ikizlerr Doğacak olan oğlum bu ay ikizler olacak 🫣😅 Bişey daha 🫢 Cocuklarla kan grubum aynı bakalım diğer oğlumun ne olacak:)
Esrayunus ArvenMom seni buralarda çok goruyorum denk geliyorum yorumlarına rabbım bır seste kurtarsın seni 💕💕💕💕💕💕💕
ArvenMom Tiiffany ahahaha burcum balık yükselen ikizler ay burcu koç olan karmaşık aşırı inat bir annesi var bana çekiceğine eminim 🥹🥹🥹
Merimii Aselkusunannesi_ Ben kovayım kızım 27.04 doğumlu boğa oldu 15 haftalık hamileyim sanırım oğluşum da terazi olucak bakalım görücez anlaşabilecek miyiz😅🥰
Bernnnaaaa Aselkusunannesi_ ben terazi burcuyum bebeğim 22.12.22 de doğdu ve tam bir Oğlak her anlamda 😅
sla_cbn35 Aselkusunannesi_ Ben boğa burcuyum oğluşumda 31 haftalık eğer temmuzun başında doğarsa eğer yengeç olcakk 😄
tubimom Sevval0308 maşallah diyeyim çok uyumlu aksi değil öyle yani söz dinler bide arada biraz fazla mi akıllı diyorum 🤣
Kubrakarahan Aselkusunannesi_ Ben aslan yükselen başak Eşim başak yükselen aslan Kızçemde muhtemelen terazi🩷🤭