minikkusummm açıkçası benimde çevremde 5-10 sene ara verip 2.cocugu istediği halde olmayanlar var. Bende suan 2. Bebegimi bekliyorum doğduğunda kızım 26 aylık olcak bence ideal. Evet zorlancaz hepimiz birbirimize alisana kadar ama ilerde iyiki diyecegimi düşünüyorum. Benimde annemler 15 dk mesafede ama haftada 1 gidiyorum sonucta cocuguma kendim bakma taraftariyim. En büyük destekcim eşim 🙃🙃