Merhaba kizlar,
bu aralar ikinci cocuk icin en uygun vakit nezaman olur diye düsünmeye basladim. Oglum suanda bir bucuk yasinda. Normalde uzun tutmak istemiyordum aralarini, ama simdi büyüdükce bebeklik döneminin nekadar zor ve stresli gectigini farkediyorum ve direkt iki cocukla nasil yaparim, yapabilirmiyim? diye düsünmeye basliyorum.
Yardimci olabilecek kimsem yok, zaten baskalarina güvenerek cocuk yapmiyorum bu yüzden kendim basa cikabilecegimden emin oldugum zamani bekliyorum. Ama merak ediyorum, iki, üc cocuklu anneler, nasil yapiyorsunuz? Ev isini saymiyorum bile, iki cocuga nasil yetiyorsunuz? Ben üc dört cocuk istiyorum aslinda rabbim nasip ederse. Ama suan ikinciye bile cesaretim yok. Yani düsünemiyorum daha dogrusu, büyügünün uykusu geldi, uyutacagim ama ayni zamanda kücügüde agliyor, acikti, durmuyor vs ne yapiyoruz tam olarak? 😂
Yada bir disariya gidecegiz parka vs, büyügü hazirla, kücügü hazirla, cantalarini hazirla, kendin hazirlan derken…. Parktayiz büyük cocugun pesinde dolanirken kücügü huysuzlanirsa? Kücügü emzirirken büyügü ilgi alaka isterse? Ya hastalandiklarinda? Vs vs… ogluma cok düskünüm oda bana asiri düskün tuvalete gitsem pesimden aglar hic bilmiyorum nasil oluyor bu isler hsjsjsjsjs
Ikinci cocuga nasil karar verdiniz, nasil cesaret ettiniz, nasil basa cikiyorsunuz canim anneler???🧸🧸🧸🧸