Kaderazrk daha bugün doktor kontrolündeydim. Bu benim 2. Gebeliğim ilk hamileliğimde 20 kilo almama rağmen bebeğim 2825 gr doğdu. Son bir ay zaten sürekli doktor bebeğin kilo almadığından şikayet etti ne yaptımsada almadı. Neyse işte bugünki kontrolümde daha dikkatli beslendiğimi cok dikkat ettiğimi söyledim ilki için kendimi suçluyorum demekki düzgün beslenmemişimki bebeğe kilo aldıramadım dedim. Doktorda bana bu her zaman senin yediğin içtiğinle bağlantılı olmayabiliyo genetik faktörlerde önemli dedi. Mesela benim eşim, eşimin kız kardesi kayınvalidem falan bayağı zayıflar. Cocuğumun fiziği suan aynı babası zaten. Yani belkide genetiktir cok fazla stres yapmayın dediğim gibi önünüzde henüz zaman var 🌸