Aryacigdem Gürkan bey yenilendiğini söylemişti ben de gittim odalara bakmak için bugün bütün odalarimiz dolu hasta var dediler bana.. Benim aklıma takılan şu benim ki normal doğum birden sancim gelir doğum başlarsa ve bütün odalar dolu olursa beni nereye alacaklar yani Gürkan bey in hastalarını..