Skdinc Ugy ancak geç yazıyorum kusura bakmayın. Trendyoldan effort markasınınkini aldım. Çok memnun kaldım kumaşından tavsiye ederim.
saitkereminannesi02 Ugy tesettürlü olduğum için ev için 2 kısa kol pijama aldım hastane içinde uzun kol pijama takımı alacam düğmeli olanlardan
Ugy Duyulurum Kesinlikle bencede çok ağır şeyler lohusa takımşarı vs benim ilk doğumum tecrübesizim iki pijama bir elbise yeter galiba hamgisiyle rahat edersem artık 😊
Ftmakaya Ugy 3 yıl önce doğum yaptığımda hem gecelik hem pijama hem elbise gecelik almıştım ilk gün ebeler elbise gecelik giydirdiler daha rahat edeyim diye gerçekten de öyle saolsınlar çok rahat ettim elbiseyle
Sna-0567 Ugy ben 3 takım pijama almıştım bir de uzun gecelik. Ama hiç pijama giymedim giyemedim de. Normal dogum yaptim elbise gibi gecelik cok kolaylaştırdı işimi.
Gizzgzz Ugy hepsini pentiden aldım ip askılı Bi penye elbise tarzında emzirme si de aşırı kolay Bi model
Htcee_ylmzzz06 Ugy ben sonrasında da giyebileceğim pijama takımı tercih ettim, lohusa takımı diyince fiyat 3kati oluyor resmen gereksiz masraf bence.
Allahkahretmesin1 Ugy evet iç çamaşırı gibi ama pijama ile daha sıkı duruyormuş sanırım çevremdekiler hep o şekilde kullanmışlar
Yeso- Ugy ben 57 kiloyla hamile kaldım 92 kiloyla doğuma girdim çıkar çıkmaz tartıldım 86 kiloydum şu an güncel kilom 75 kilo 45 gün oldu 😂 hiiiç merak etmeyin eski formunuza geri döneceksiniz 🥰