Ugy sade siyah bir lohusa takımı almıştım. Bir gecelik, bir pijama takımı birde sabahlık vardı. Gecelik doğumdan sonra iyi oluyor. Kontrole geldiklerinde, lavaboya vs gittiğinde kolaylık oluyor. Pijamayıda eve gelince giydim. Misafirlerim gelip gidince uygun oldu. Hala aynı pijamaları kullanıyorum. Belden ayarlamalı çünkü. Çok rahatlar.