yenianneaday evet hemen hemen aynı ama çok ilgili bir Dr.Usg de bakarken her detayını anlatıyor 10 dk rahat gösteriyor bebeği,eğer bebegin yüzünü net göremiyorsa anne görmek isterse anneyi 10 dk sonra tekrar USG odasına alıp bebeği gösteriyor.Usg sonrası odasında detaylıca 2.
Görüşmeyi de yapıyor.10 gün içinde 2.muayene ücretsiz.10 gün sonra tekrar çağırıyor o yüzden.