Dml-nil yenianneaday Manisa Grandmedical Nahit ata doktorum hamileliğimin başından beri onda takipliyim çok da memnunum tavsiye ederim
yenianneaday Kedilinebebelianne amin inşallah doktoru istediğiniz zaman arayabiliyor musunuz yani hasta doktor ilişkisi nasıl
herkesherseyicokbiliyorzaten Manisada Fatma eskicioğlu var çok eski bir kadın doğumcu bir çok insan çok memnun. Bi bakın derim. Özel klinik açmış şimdi kendisine
Fatma_yalcinkaya SinemAkyldz_ Murat beyi beğenmedim gitmiştim ama ferya hanıma arkadaşım gidiyor cok bilgili olduğunu söyledi. Alaşehirlisiniz o zaman sizde ☺️
Fatma_yalcinkaya Dml-nil Maşallah 🥰 bende riskli gebeyim sizinde kanama vs oldugu için mi riskli gebelikti
Dml-nil Mervem- amin inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza🤲🏻 Doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı
Dml-nil Fatma_yalcinkaya yok benim 24 haftalık bi kaybım var rahim erken açıldığı için. O yüzden bu gebeliğimde önlem daha erken alındı serklaj erken yapıldı 37ye ulaştık çok şükür 🤲🏻🥰