Ozlem12_ ikiprensannesi__ yok canım yorulmuyorum yani bir iş yapmıyorum hep yatıyorum bulantım çok ama sanki üzerimde bir ağırlık var
Semanur0902 Ozlem12_ ne demek canım beniimmm😘♥️ öyleler malesef hem çektirip hemde naz yapıyorlar doğsunlar bizde mıncırarak çektircez onlara 😂😂♥️♥️
Gizem1812 Ozlem12_ ben de 25+2yim her gun bir olmuyor bazen cok bazen az. Ben de hep evdeyim bu arada. Normaldir diye dusunuyorum🥰