Ozlem12_ düzenli hareket ediyor mu peki? Ben 31. Haftadayım ilk hareketlerini hissetmeye başladığımdan beri çok fazla hissetmiyorum hareketlerini. Belli zamanlar hariç yemek yedikten sonra hareketleniyor onun dışında uyuyor hep galiba 😂 çok şükür bir sıkıntı bir sorun yok bazı bebişler tembel oluyor benim ki gibii gene içini rahatlatmak adına doktorunla da konuş istersen bu durumu.