busragil
Merhaba öncelikle 🤗
Yürüyüşün gerçekten büyük önemi var birde çok kilo almamaya çalıştım toplamda 10 kg ile gittim doğuma
Özellikle yaptığım squat oldu gerçekten son ay sadece yürüyüş yaptım sezaryen olacağım diye bırakmıştım,açıklık olunca hastanede son 1 saat pilates topunda squat esneme yapmıştım ☺️