Bsrcip -B-J-K- ayyy Allah analı babalı büyütsün bazı hikayetler beni çok duygulandiriyor benimde ağrı eşiğim düşüktür inşallah benimkide böyle kolay olur rabbim tüm gebelere kolaylık versin💕
-B-J-K- Asdfgh21 Tam hatırlamıyorum ama çok ince metal bir iğneydi galiba bir saniye sürüyor ağrı hissetmedim
Mutlulukkk -B-J-K- yaa maşaallah subhanallah ne guzel bir dogummm 🙈 su gibi gecmis bence resmen 😍 inşaallah bizlerinde boyle kolay olur. Yazdiginiz icin cok tesekkurler. Bizlere moral oluyor 💕 rabbim size ve bebeginize saglik şifa versinn😍
-B-J-K- Mutlulukkk İnanmak gerekiyor o an doğru kararı veriyorsunuz zaten bir anda içinize bir his doğuyor ben bunu yapabilirim diye zaten sonrasında herşey kendiliğinden gelişiyor 🤗 Moral olsun diye paylaştım iyi hissettiriyor kendimden biliyorum 😊
Hb1 Ay benimde genetik olarak 2 hafta önden gidiyor demişti kafası 31. Haftadayken şu an 32. Haftadayım bakalım bu hafta kontrolüm var. Öyle diyince tabi ben istemsizce kendimi sezaryen olmaya yönlendirdim. Bu hikaye çok iyi geldi🙏🏼 cinsiyeti nedir bebişinizin allahım sağlık versin🫶🏽
-B-J-K- Hb1 Aslında bazı bebekler zamanla haftasıyla uyumlu sağlıyormuş Benimki öyle oldu sizin gibi sezaryene yöneldim doktorun takibinde zaten son dakikaya kadar bilgilendirir sizi ☺️ Kız bebeğim 😇
Daisy0000 -B-J-K- Ayy maşallah ne kadar güzel bir doğum olmuş, darısı başımıza inşallah 🥲🥲🥲Hayırlı olsun ,Allah sağlık sıhhat ,mutluluk içinde büyütmenizi nasip etsin
strong17 -B-J-K- Tebrik ederim, ne güzel bir doğum olmuş🌸 Allah ailenizle sağlıklı mutlu bir ömür nasip etsin🙏🏻 Bir sorum olacak, doğumdan önce hareket etme durumunuz nasıldı? Pilatestir yürüyüştür nefes egzersizidir
dilarayldrm06 busragil ben 36+4 haftalığım ne yürüyüş ne spor hiç birsey yapmıyorum bende ama evde sürekli hareket halindeyim temizlik o bu şu derken oturmaya pek fırsatım kalmıyor 😂😂🙈 arada bi ayaklarımı uzatıyorum bi bakıyorum ayaklarım balon gibi olmuş 😂🙈 hiç bir spor ayakkabılarım olmuyor 😔😂
dilarayldrm06 busragil ayyy evet ya ayakkabılar olmuyor bi tuhaf hissediyorum ya 😂 komik yani bunlarda geçecek elbet 😂😂🧿
Kubra0426 -B-J-K- beyzzsenturkk canım benim gözün aydın ne güzel doğum hikayesi bu 🥰 bizimde kafa çapı önde gidiyor ama ben bunu öğrendiğimde önde gittiğini biliyordum ama 3 hafta fark ben 39. Haftadayken oldu doktor normal zor dedi ama sezeryana da tarih vermedi bendede ne ağrı var ne sızı. 40+1 deyim şuan öatı muayenesi yapmadı doktorum hiç sence ne yapmalıyım sezeryan yanlısı olduğu için mi böyle söylüyor acaba sence doktora ne demeliyim yada başka doktoramı gitmeliyim
-B-J-K- Kubra0426 Şöyle ki bana da başlarda zayıfsın doğum zor olabilir dedi çatı muayenesinden sonra anlaşılır istersen bir başka doktora da görün canım için rahat etmiş olur
Mamimamimami Kubra0426 merhaba canım doğum yapmışsın kafa yapısı önde demişsin o yüzden mi normal doğum yapamadım benimde hem kafa yapısı önde hem kilosu önde ikinci gebelik yine normal istoyorum ama gelmiyor 39+1 oldum sen niye normal yapamadım kilodan dolayı mı kafasi önde diye mi
Burcinyildiz -B-J-K- merhaba bende bugun 34 haftalik oldum bebegin basi onden gidiyordu bi yer 2 hafta geride bi yer 1 hafta geriden geliyor demisti siz 34 haftada mi doğum yaptiniz ben kuvez meselesinden korkuyorum ilk cocugum gelmek bilmemisti 40 haftda normal oldu bu aralar ara ara sancim oluyor nst de cikmiyor ama ben sanki vajinadan bacaklara bicak saplaniyor gibi hissediyorum yürüyüş yapıyorum spor yapıyorum ara ara sizde ne gibi belirtiler oldu doğum öncesi
-B-J-K- Burcinyildiz Burcinyildiz 38.haftada doğum yaptım Doğuma 1 ay kala özellikle ayakta çok durduğumda vajinamda iğne batması gibi bir ağrı hissettim dayanılmayacak gibi değil ama oturunca geçiyordu doktorumu aradığımda dinlenince geçiyorsa sorun yok demişti Doğumdan bir gün önce evi temizledim yorgunluk vardı o gece bir kaç kere yine iğne batmasını hissettim sonrası doğum için hastaneye gittim orada da ara ara iğne batması oldu sancıyı suyu patlattıktan sonra hissettim onun ağrısıda gerçekten regl ağrısı gibiydi
Serosal746 asu_nyy çok teşekkür ediyorum desteğiniz için🧡🧡 hurma ve sıcak su dışındakileri yapıyorum hurmayı bi ara çok yedim canım pek istemiyor ama denemeliyim sakince her şeyi
asu_nyy Serosal746 kendini yiyemesende çekirdeğini çıkar ağzında em şeker gibi düzenli olarak değiştir 2-3 saatte bir yeni bir çekirdek em öyle devam et
pandasever -B-J-K- sağlıkla büyütün inşallah harika💕. Darısı da bana inşallah sağlıklı hayırlı normal doğum çok istiyorum. Rabb’im isteyen herkese hayırlısıylaa nasip etsin
Bebisannneessi -B-J-K- daha 15 haftaligiz ama sürekli doğum videoları izliyorum, doğumla ilgili bilgi edinmeye çalışıyorum, doğum anından korkmadan yönetmek istiyorum ama sonuç ne olur bilinmez tabi, Allah tüm hamileleri kolaylıkla kurtarsın inşallah 🌸
Selinakbas -B-J-K- Ay inşallah benimde kolay olur, daha çok erken olsa bile günler cok cabuk geçiyor, rabbim herkese kolaylık versin inşallah 🙏🏻❤️
Meftunn_8679 cok gecmis olsun🌸 ne güzel bir dogum hikayesi darisi herkesin basina😊.. peki hangi il ve hangi hastanede dogum yaptiginizi ögrenebilirmiyim? Malum normal dogum yapan destekliyen doktoru bulmakta zorlaniyoruz… tesekkürler🫶🏻
-B-J-K- Meftunn_8679 İstanbul Gaziosmanpaşa Avrasya hastanesi doktorum Atilla Okur herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum doktora güvenince inanın korku kalmıyor 🤗