Pozitif evet . Canım seni endişelendirmek istemiyorum ama aynısı başıma geldi ağrılardan şüphelenip test yapmıştım ve dış gebelikti . Bi an önce beta değerlerini takip ettirin. Bıçak saplanır tarzı ağrı şüphemi artırdı. Ben de adet görmüştüm bana üstüne görmüşsündür dediler ama ben takibime dikkat ettim.