Benim bebeğime de kalpte delik var dedi doktor istersen test yaptır demişti,, ben yaptırmadım şimdi 34+2deyiz iki yaşına kadar kapanabilir çok büyütülecek bişey değil dedi en son gittiğimizde sadece ihmal etme kardiyoloji de görsün diyor doğduktan sonra