Yildizezgi Arkadaşlar videolarda doktorlar kafein içmeyin türk kahvesi çay zararlı bebeğe diyor siz içiyor musunuz ?
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Yildizezgi çayı açık içerseniz bir zararı olmaz ve doktorunuz kahveyi yasaklamadıysa abartmadığınız sürece bir fincan içebilirsiniz.
Yildizezgi Sblbrhn Allah tamamına erdirsin bana da dua edin daha yeni haber aldım keseyi görmeyi çocuğumun gelisimini görmeyi nasip etsin Allah’ım tüm gebelere yardım etsin
Yorgunumda01 Yildizezgi Sabah 2 akşam 2 bardak çay muhakkak içerim günde 1 tanede türk kahvesi içiyorum .
ArvenMom Yildizezgi valla doğum yapıcam hastaneye yatışım verildi başım ağrıyor dedim doktorum sen bi kahve iç kendine gel dedi yani bünyeden bünyeye değişir evet
Yorgunumda01 Yildizezgi kızımda daha çok içerdim aslında çok şükür sağlıklı bir sıkıntımız yok bu gebeliğimde de azalttım gibi canım istemiypr yokda bir demlik çay bitirirdim çok şükür bir sıkıntımız yok
Bskaysy Hergün 1 tatlı kaşığı nescafeyle sütlü kahve yapıyorum içiyorum. Ama kahve içtiğim günlerde çay içmemeye özen gösteriyorum. 1 bardak kahve içiyorsan o gün başka kahve ve çay tüketmezsen bi sıkıntı yaşamazsın diye düşünüyorum😊
Yildizezgi Bskaysy belkide haklısınız az içince bir şey olmaz ama.ben ne olur ne.olmaz çay kahve tüketmemeye.calisacagim😊
Asyos34 Yildizezgi tabi kan değerleriniz düşük ise doktorunuz içmemezi tavsiye eder ama genel olarak 1 fincan Türk kahvesine yer var :) normal değerleri olan bir hamileye yanlış bilgilendirmeyelim insanları yine de