Beggg Zeyzox benim ne aldığımdan kimsenin haberi yok söylemiyorum kimseye beğendiğimi ve ihtiyacım olanı alıyorum 😅 sağlıkla gelsinler❤️
Busrata33 merveliyyy 17 haftalık eylül Ekim arası olacak emin değilim erken doğum riskimde var.Pazartesi cinsiyet öğreneceğim parti yapacağız abisinden kalan bir çok şey var sadece kıyafet alırız o da son aylarda 😀
Minik1Civciv merveliyyy erkek canım bi takım iki zıbın aldım yavaş yavaş başlayacağım herşey çok pahalı. 14+4 üz şu an 🥰
64Demet64 Zeyzox ben böyle bi yatak alacagim . Babynesti de koltuk ustunde vs kullanmak icin aldim öyle. Ik zaman yataginin icinede koyulabilir
Deryaaduru merveliyyy ben hiç bisey almadım detaylı ultrasonu bekliyorum erkek dedi ama kafam karışıyor değişiyor fln diyolar biraz daha zaman geçsin istiyorum
Busraa_44 Deryaaduru 17haftandan sonra almaya başladım ben hala alırım ilk erkek ikinci kız olunca sil baştan başlamak gerek
Asel2702 merveliyyy cinsiyeti 14+5 te öğrendik hastane çıkışı aldık 2 takım besigimiz filan ikinci hamileliğim olduğu için var ☺️ cinsiyet farklı olduğu için tek eksiğimiz kıyafet başka bı eksiğimiz yok zaten 🙏☺️
elifayvaz1_ Zeyzox biz şuan tam 17 haftalık olduk ben de bebeğin plasentası rahim ağzına yakın olduğu için biraz zor geçiyor sürekli dinlenmek zorunda kalıyorum eğer düzelmezse biraz erken gelebilir bizim kız
Zeyzox elifayvaz1_ benim de 16+7 -17 gibi bisey ,saglilla kucagina alman dilegiyle kendine iyi bak canim ,bol dinlen😁
Asel2702 Beggg karıştırdım o n kusura bakmayın birine erkek demişti ama kız istiyorm demişti siz sandım 😊
Brn_cnn merveliyyy şuan 15haftaligiz Ekim sonu gibi doğacak sanırım doktor daha bir şey söylemedi. Cuma kontrolüm var inşallah cinsiyeti de öğreniriz. Şuan 2,5yasinda oğlum var bir de kız çocuğum olsun isterim. Nasip.. daha hiç bir şey almadım cinsiyeti öğrenmeyi bekliyorum erkek olursa çoğu şeyi abisinden var bir kaç takim alırım yeni onun dışında pek bir eksiği kalmaz. Kız olursa herşeyi sıfırdan alicam inşallah 😂
Zeynep_Sedat merveliyyy erkekkk. Bitane oğlum vardı ikinci de erkek geliyor 🙂 oğlumdan kalanlar vardı buna şuan hastane çıkışı aldım sadece
oznr3434 merveliyyy 17+2 şuan , kız bebek bekliyorum 😊 park beşik, bebek arabası ve ana kucağı biberon,emzik,hastane çıkışı 2 takım, zıbınlar, battaniye hatta mama sandalyesi sanırım herşeyi almışım bir kaç eksik dışında ☺️
Son1434 oznr3434 hayırlısı olsun inşallah benimde gerideyim hazır kıyafet olarak ve daha 15 haftamdayım kimisi erken diyor ama olsun ben hazırladım koyafetleri yıkayıp ütülemek kaldı