Beggg merhaba ben de erken baslayanlardanim ,ilk aldigim sey bebek arabasi nem olcer ve 3 yasa kadar begendigim kiyafetler muslin ortu kalin battaniye ,agiz mendilleri patik bir emzik ,biberon anne bebek cantasi,emzirme yastigi alt degistirme pedi ,kayinvalidem hirkalar ve yelekler ördürdü🙈🤲benim ki de erkek kiyafetler cinsiyet bilmedigim icin unisex almistim ben fiyatlar artacak alabildigim seyleri rahatlikla ve zevkle indirimden alayim diye dusunerek basladim ,insallah hepimiz sağlikla kucagimiza alalim 🧿🙏