Hafizeipek ben asıl belli bir yaşa geldikten sonra başlayanları anlamıyorum benim yaşım küçüktü bağımlılık yapacağını bilemedim ya aklı erenler neden içti bende hep bunu merak etmişimdir sigara hep pişmanlığım ama vazgeçemediğim olmuştur mutluykende içtim üzgünkende 🤷♀️ Keşke hiç başlamasaydım İnşallah doğum yaptıktan sonra tekrar başlamam