ilaydaad23 gerçekten bu platformda SİGARA kelimesini görünce çok üzülüyorum. tiryakisi için zordur eminim, anlamaya da çalışıyorum ama sanırım yeterinde empati kuramıyorum. Sigara ve hamilelik, hatta sigara ve bebek emzirme, hatta ve hatta sigara içen bir ağız ile bebek sevilmesi öpülmesi bile bana korkunç geliyor. Rabbim bırakamayanlara yardım etsin kimseyi kınamıyorum.