Kızlaaar selam Ben bugün 37+6 haftalık gebeyim 26 dan berri tansiyon problemi yaşıyorum acile baş ağırısı ile gittim ve 15/9 çıktı yatışım yapıldı 26 haftada iki doz ciğer geliştirici iğne vuruldu ve bekledik tansiyonumun düşmesini tansiyonum 13/7. Civarında seyretti üç gün ve ben taburcu oldum. 12 haftadır tuz diyetine girmiştim ilk zamanlar hiç ama hiç yemiyordum normal ekmek bile yemiyordum bugünlerde döner İskender felan filan yiyorum sonlara doğru olan gevşeklik tabi her neyse o günden berri evde tansiyon aletim var ve günde 10 kere ölçüyordum o kadar söyleyeyim günde 4 kere de tansiyon ilacı içiyorum. Bebeğimde çok şükür bir gelişim geriliği yok bunu da kendi beslenmeme bağlıyorum siz siz olun takip edin tansiyonunuzu hep solunuza yatın ben yükseldikçe ilaç saatim gelmemişsse eğer limon yerdim limonlu su içerdim öyle dengelerdim. Tansiyon yükseldikçe idrarda protein kaçağına neden oluyor ve bu gebelik zehirlenmesi deniyor erken doğum anne bebek ölümüne varana kadar gidiyor bende başladı zehirlenme ama doktorum illa normal diyor bakalım hayırlısı beklemedeyim insallah bu tansiyon problemini aşarsınız herkese bol şans hayırlı doğumlar 🥰