Elaozer ben ilk hamileliğimde yaşadm 13/8 14/9 çıkıyordu hiç hap vermediler ama kızım son aylar gelişimi yavaşladı hiç kilo almadı acil sezeryanla doğum yaptım 2 buçuk kilo doğdu. Şimdiki gebeliğimin başından beri kan sulandırıcı kullanıyorum. Siz takip edin dinlenirken falan nasıl tansiyon yüksek devam ederse kardiyoloji ye gidin tansiyon hapı başlıyorlar. Tansiyon önemli çocuğa giden kan akışını yavaşlatıyor takip edilmesi gereken bir konu.