Kahverengi_ruya bize de iri dedi normal zaten olmucaktı bebeğim bel fıtığımdan dolayı. Normal yapamazsın dedi. Önce şekerden şüphelendi bir şey çıkmadı sonra ki her randevumda tekrar tekrar şeker sordu yok dedim. Hepsindede gerçi genetik yani dedi güldü. Bem 170 baba 191 boyında. Ve iriyiz yani ikimizde