Ecrnsuos Ben aralık ayında kimyasal yaşadım Ocak ayında hiç adet olmadım şubatta kontrole gidince polikistik over olduğunu öğrendim ama aralık ayındaki ultrasonum da hiçbir şey yoktu. Ocak da adet olmayınca oldu. Çatlatma iğnesi vs olmadım çünkü doktorum bu gebeliğe engel bi durum değil dedi. Çok şükür doğal yolla oldu, Şuan 8+1 haftalık hamileyim. Sağlıkla kavuşalım, Rabbim tez zamanda istiyen herkese nasip etsin 🤲🏻❤️ Bu süre zarfında sadece folik asit kullandım ben