Omermomm_ Syma_07 demi insan ilk duyunca az geliyor 1 200 üstü olmuştur diye gittim ama maalesef sağlıkları yerinde ona çok şükür
Syma_07 Omermomm_ benim bebeğim baştan beri minyondu zaten doğuma kadar 3000 kilo olsun yeter gözüyle bakıyorum sağlığı yerinde napalim doğunca büyür 😌
Omermomm_ Lur-2006 asla karşılaştırmıyorum ama 3 ayda ne kadar alabilir benden ayıracaklar diye korkuyorum
Lur-2006 Omermomm_ ayırmazlar neden ayırsınlar riskli bir durumunuz mu var ki. Güzel düşünün lütfen. Yani çok kilolu bebek sağlıklı bebek değil ki. Zaten doğduktan sonra da toparlar
Sena00 Omermomm_ daha doğumuna çok var korkacak bişey yok doğuma kadar zaten 3 kilo olur benim kızım 3 kilo 150 gram doğdu gayet sağlıklıydı
__mom1 Omermomm_ bebeğin kilo olması iyi bir şey değilki. Benim doktorum bana 1 hafta önde diye şeker testi yap dedi. Keşke normal kiloda doğsa da şeker hastası olmasak
pelinden bitterciko bizim de öyle 10 gün önden gidiyor ama doktorum diyet önermedi henüz😕 ben de mi dikkat etsem acaba.. gerçi zaten elimden geldiğince dikkat ediyorum yediklerime ama
bitterciko pelinden test yaptırdınız mı acaba benim şeker yükleme yüksek çıktı diyetisyen eşliğinde devam ediyorum
Melekk_1 bitterciko benm de çıktı sağlıksız besleniyordum artık saglıklı besleniyorum bebeğim kilo almaya başladı 😁😁
Melekk_1 Omermomm_ kilosu iyi 30.haftadan sonra birden artacak kilo artışı. Ben en son 33+5 gibi gittiğimde 2950 gr di suan 37 haftalığım doğuma 4 gr girecez heralde 😁 Allah yardımcımız olsun
Keuzun Melekk_1 merhaba merak ettim 30. Haftalarda kaç kiloydu bebek acaba benimde 30 da 2050 gr geldi iri bir bebek olacak dedi 😒
tubiii11 Omermomm_ kilosu az değil ki 26+6 da gittiğim de 1 kiloydu 35 cm di doktorum kilosu boyu haftasıyla çok uyumlu dedi. Herkesin bebeği farklı kimseyle kıyaslama canım
Omermomm_ tubiii11 kıyaslama değil ki benimki insan ister istemez korkuyor o hastaneden bebeği olmadan çıkacağım diye
tubiii11 Omermomm_ aksi bir durum olsa doktorunuz zaten bebek zayıf derdi eğer doktorunuza güveniyorsanız ve böyle düşünceler besleyip bebeğinize de kendinizi de kötü etkilemeyin. Allah büyük dua edin sadece .
Zln2152 Omermomm_ bebeğiniz zayıf değil ki ve önünüzde halen uzun bir zaman var. Bebekler ilerde haftalarda daha hızlı kilo alıyor
Omermomm_ Zln2152 inşallah fazlasında da gözüm yok o kapıdan 3ümüz çıkalım başka bir şey istemiyorum😕