Selam kızlar;
Ben dün saat 18.30 gibi erken gebelik testi yaptım . Bekledim çıkmadı . Dışarı çıktım geldiğimde baktım çift çizgi çok şaşırdım . Normalde de her ay yaparım ama asla çıkmaz ikinci çizgi . Kan verdim 1,20 yani anlamadım hiçbirşey. Herhalde test bozuk . Akşam test alıp tekrar erken gebelik testi yapıcam. Adetime 4 gün var . Erken mi davranıyorum :( sabırsızımm