Evin12 teyzemin kizindada boyle olmus oksigensiz qalmis son anda cikarmislar kuveze almislardi bir kac gun sonra cikardilar beyninde hasar olusur filan dediler ama turp kimi 18yasinda).bisey olmaz insAllah.bende bu yuzden nornal dogumdan korkuyorum iste kendime guvenmiyorum bebege bisey yaparim diye cok korkuyorum bu yuzden sezeryan olacgm😪.Rabbim evlatlarimizi bize bagislasin uzulme canim sende