Evin12 çok çok geçmiş olsun, benim yeğenim yaşadı,hipotermis tedavisi aldi.bu tedaviyi alabildiği için çok şanslı, beyin hasarinin önüne geçmek için.. Yeğenim şuan 2 yaşında, sağlığı yerinde çok şükür
Daha bir aylıkken heyete girdi hastanede, heyet raporu çıkiyor 2 yıldır. Raporla birlikte fizik tedavi almaya başladı, hala devam ediyor almaya
Son birkaç ay ergoterapi ile desteklendi
İlgi çok önemli, lütfen birebir ilginizi ihmal etmeyin
Engel vs kalabilir denmişti, şuan yaşıtlarınin önünde
İnanılmaz güzel konuşuyor