Esra8861 Papatyali cabım gözün aydın. Nasıl geçti doğumun. Yani nasıl bısey bu sancı. Bende 34 hafta oldum çok korkuyorum çok
Papatyali Esra8861 en kısa zamanda hikayemi yazıcam cnm merak etme Doğum sancısı olduğunu biliyorsun giderek şiddetleniyor sıklaşıyor
Hazal77 Papatyali gözün aydın cnm Allah analı babalı büyütsün inşallah Doğumun nasıl geçti sancılar nasıldı , doğumum kaç saat sürdü , keserken dikerken uyuşturdular mı? Bnm de az kaldı bilgi edinmek istiyorum
Papatyali Hazal77 Doğumun kolay oldu çok şükür 🙏🤗 2 saatte doğurdum kısa sürdü sancım gece 4 5 gibi başladı hastaneye 9da gittik 😍keserken uyuşturdular evet 👍🏼
Mirvee @Papatyali benımde cok fazla dıkısım vardı ıgne yaptılar ama heryer uyusmaz cok fazla yırtılma var dedi ve benım hıssettıgım yerlerde vardı ve benım 3 yerden yırtığım vardı sizindemi öyleydı