Papatyali Merhaba kızlar bugün sabah kızımı kucağıma aldım çok şükür. Dikişim çok ve idrarımı yapamadım dr da idrar yapmadan eve göndermem diyor yapamıyorum da 😣😣 napıcam bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı ?
Bahar54 Papatyali bende seninle ayni durumu yasadim ama bana dogum aninda yapmam gerektigini soylediler. Yapamayinca sonda takmislardi. Sonra duzeldi kendiliginden. Cok gecmis olsun..
Mirvee @Papatyali canım wc ye gıdıp otur ve o sekılde bekle 5 dk sonra kendılıgınden aktıgını fark edıceksın malesef suan sen hıssedemıyorsun gelıp gelmedıgını gecmıs olsun bu arada ayrıca gözunde aydın :)
Sezen07 Allah sağ salim büyütmeyi nasip etsin konuyu bilmiyorum üste dursun 39+4 umarım bende normal doğum yapabilirim :)
Ruyaaa Hayirli olsun rabbim sag salim buyutmeyi nasip etsin. Wcde biraz oturursan kendiliginden gelecektir, dikisin neden cok fazla?
sudamlasi Papatyali kıyamam ya doktorun dediği gibi korkudan strestendir inşallah bi an önce taburcu olursunuz🙏🏻
Kbrmrt Papatyali Kafa çapı kaç cm doğdu acaba? Benim bebeğimde öyle diyorlar. Bir haftam kaldı? Bu arada tebrik ederim🙏 Allah uzun ömürler nasip etsin.
Elmalikurabiye Papatyali sanki biraz keyfi epizyotomi uygulamis gibi geldi bana ama olsun. Insallah siz de bebekte hizlica toparlar yeni yasaminiza adapte olursunuz :-*
Sarella Papatyali canım çok geçmiş olsun saglıkla büyüt yavrunu inşallah Bol su iç otur bekle tuvalette korkudandır bence B n öyle bişey yaşamadım ama Sonda ile alsalar belki rahatlarsın korkun hafifler inşallah