ElizzMom Salihs normal asla doğuramazdım. 37+0 da sezaryen ile doğum yaptım. Benden 1.5 ay önce normal doğum yapan kuzenim zorlanırken ben 1 haftada topladım. Spinal anestezi ile oldum bu arada
Oguzhan2023 Sezeryan sonrasi karnima bastirmislardi o cok acitti yoksa 3 gun sonra ayaklaniyorsun tamamen 1 hafta 10 gunde iyilesmistim ben. Sizlerinde karnina bastirdilarmi????
ElizzMom Oguzhan2023 evet ama uyuşuktum spinal anestezi olduğum için. Genel anestezi ile mi sezaryen yaptın canım sen
Oguzhan2023 Zeynep_Aksit masallah hangi hastanede olucaksiniz acaba ve kacinci hafta da alicaklar ? Ve sezeryan aralariniz ne kadar?
Oguzhan2023 ElizzMom spinal ile oldum canim uyusuklugum gectikten sonra bastirmisti toplamda 3 kere bastirdilar iki gun yattim hastanede ozamanlar
ElizzMom Oguzhan2023 benim geçmeden bastı oda bi kere hiç hissetmedim valla hastaneden hastaneye değişiyor sanırım
BurcuLice Salihs yani o kişiden kişiye değişir herkesin acı eşiği bir değil ama bana sorsanız ben o kadar çok acı çekmedim sezaryen sonrası ama ikinci olursa normal doğum olsun isterim zorunlu oldu ilki