bombshell Shibalba ilk gebeliğimde ortaya çıktı. Geçmedi de. Şuan 17 haftalık hamileyim 1 haftadır kanamalı geçiyor. Ödüm kopuyor her seferinde vajinal kanama sanıyorum. 5 sene oldu benim geçmedi kızlar hiç de ümidim yok geçmiyorr
Shibalba bombshell bu beni bir tık üzdü, çok geçmiş olsun.. Umarim geçer Bende ilerlemeleri adina beslenmemi düzenleyebilirim belki😏
bombshell Shibalba arkadaşım lazer ile çözdü işi. Lazer ameliyat oldu geçti onun. Tedavisiz geçmiyor malesef. Benimde gebeliklerde patlak veriyor. Çok şükür ağrı sızı yok
Anonim01 Shibalba eğer acı baharat yersen de biber yanığı gibi yanar ona çok dikkat et küçülene kadar. Biber sürmüşler gibi yanıyor acı yiyince