EDAnisa2016 Shibalba valla geçiyo mu bilmiyorum bende zaten vardır 20 haftalık suan cok zor ayakta cok durdum zaman kalçamda cok agrıyo oluyo nasıl geçer bilmiyorum da
bombshell Shibalba ilk gebeliğimde ortaya çıktı. Geçmedi de. Şuan 17 haftalık hamileyim 1 haftadır kanamalı geçiyor. Ödüm kopuyor her seferinde vajinal kanama sanıyorum. 5 sene oldu benim geçmedi kızlar hiç de ümidim yok geçmiyorr
Shibalba Umaz geçmiş olsun 🙏 Bende yeni farkettim, benim 23. Hafta Demir ilacı içmeye başladığımdan beri kabızlık sorunu yaşıyorum, ondan muhtemelen
Jamila_Karim Umaz bende de kabızlık yok ama hemoroid var Doktorum doğumdan sonra kendiliğinden geçeceyini dedi
Shibalba Gizem60 keşke öyle olsaydı, 16. Haftadan beri kabızlık sorunu yaşıyorum 😞 kilo alımım da hızlanıyor böyle olunca