Denm22 ArzuErgn benim 11 Mayıs adet günüm bel ağrım oluyor bi gün baya ağrıyor ertesi gün yok bi sonraki gün yine başlıyor bugün sabahtan beri az az akıntım oldu kendimi ümitlendirmek istemiyorum ama duada ediyorum inş vardır diye 🙏🏻
mucizeolsunn ArzuErgn bat 14 bu ay da boşuna hastaneye gidip geldim tedavi yapmayalım dediler bi doktor yumurta gördü diğeri görmedi felan garip şeyler 😀 adetim bittiğinden beri hayıt tohumuyla çay yapıp içiyorum bakalım inaşllah iyi gelir❣️😀 hepimizin gönlüne göre olsun sizin hangi gün
tunahansmom Göğüs ağrısı bel ve kasık ağrılarım var bat 8 mayıs çok heyecanlıyım acaba test yapsam mı bilmiyorum 💕
ArzuErgn tunahansmom benimde göğüs ağrı bazen acı gibi aralıklarla kasıkta batma oluyor bat 11 bende çok heyecanlıyım merakla bekliyorum 🥰
ArzuErgn tunahansmom bende hiç emin olamıyorum o yüzden adet günümü bekliyorum inşallah vardır ikimizde deee 🥹
aysenuroztunc tunahansmom bat 13 bende burda bekleyeyim ❣️ göğüs ucu hassasiyeti dışında belirtim yok oda adet öncesi hep oluyor sanırım olmadı bu ay
Duruuu1 Benimde 12si Bat. Düşük yapmıştım bir adet geçti ondaki belirtilerim var. Sadece göğüslerim şişti. Ağrı sızı yok. Geriye kalan tüm belirtilerim var. Güzel haberler alalım inşallah. Rabbım herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲❤️
Liya98 ArzuErgn insh canım bende kendime diyorum belkide kafadan oluşuyor hersey cok hevesleniyorum belkide😭
ArzuErgn Liya98 bende bazen öyle düşünüyorum bazende var gibi ilk olacağı içinde bilmiyorum ne nasıl olur hayırlısı olsun inşallah 🥰
Zeyno0 Bat 9 Mayıs, çok heyecanlıyım bel ağrısı kasık ağrısı miğde bulantılarım oluyor. Göğüslerde ağrı yok. Çok heyecanlıyım. Yarın kan testi vermeyi düşünüyorum yarın 5 gün kalıyor adetime ? Sizde kızlar?!
Denm22 ArzuErgn ben mart ayında düşük yaptım ilk adetimi gördüm şimdi kendimi çokta kaptırmak istemiyorum ama yinede heyecanla bekliyorum