Ebruaydinn Benim eltim de 32+5 de doğurdu ikizlerini. Ciğer geliştirici vuruldular ikişer doz 2 sefer. Biri 2 kilo biri 2180 doğdu. Kilosu az olan 4 saat küvezde kaldı kilosu çok olan hiç kalmadı. Nefes alma problemleri olmayınca 2 gün hastanede kalıp çıktılar.