Ebruaydinn 34+1de doğum yaptım tam 2 hafta önce. Bebeğim hala kuvözde. 3 haftayı tamamlayacağız gibi görünüyor. Doğumdan bir önceki gün doktor kontrolüm vardı 2500gr çıkmıştı us’de doğduğunda 2375gr ölçüldü. Yanılmalar olabiliyor. Yenidoğan yoğun bakımından tanıştığım bir arkadaşım var ikizleri var onun da. Biri 2200 diğeri 1800gr doğmuş. Küçük olan orada daha kalıcı. Süreç oksijen desteksiz solunum, kendi başına beslenebilme(biberonla) ve vücut ısısını ayarlayabilme olarak işliyor. Doğumdan hemen sonra sürekli süt sağın gelmese bile sağın. Prematür bebekler için bu çok önemli. Entübe ediliyorlar genelde ama asla korkmayın bu yorulmasın diye yapılan bir şey onun iyiliği için yani. Onu öyle görünce üzülüyor insan elinde değil ama onun bu bakımlara ihtiyacı var ve biz yapamıyoruz. Şuan ben zorlanıyorum yokluğunda ama evime getirdikten sonra bu günleri unutacağıma eminim. Allah bir kolaylığını veriyor. Çok geçmiş olsun