Kızlar Merhaba günlerdir düşünmekten uyuyamıyorum. Biri bilgi versin istiyorum yani özellikle sağlıkçı olan var ise aranızda çünkü araştırdıkça kötü şeyler çıkıyor karşıma. 22 haftalık gebeyim 17 kez girmişim ultrasona sık girmek zararlı mı bilmiyordum hiçbir Dr da bir şey demedi bana ayda bir gel diye. Şimdi günlerce bunu düşünmekten bebeğimin ilk hareketlerinin mutluluğunu bile yaşayamaz oldum 😔😔😔