Selcennnn kızlar sipariş vereli 1 ay oldu sendeo kargo ürünümü kaybetti arıyorum ulaşamıyorum sonuç alamıyorum sadece mesaj atıyolar anketimize katılın linke tıklıyorum error veriyo eşimin telefonundan arıyoruz aynı şekilde biz sizi arayacağız telesekter konuşması var mağdur oldum ben e bebekten ilk siparişimdi online sipariş vermem asla pişman oldum kargo firmasından dolayı e bebekte ilgilenmiyo onlarında hatası var