Vizyondakianne mutlaka doktorunuza danışın, her bünye her bebek farklı o yüzden burdan duyduğunuz kafanıza yatan fikirleri doktor bilgisinde kullanın. Kabızlık için magnezyum önerdi benim doktorum, kuru kayısı yiyip ılık su içmeyi de deneyebilirsiniz birde sabah aç karnına bir tatlı kaşığı hakiki zeytinyağ🙏🏽 inşallah bir an önce geçer