DeryaE gurbetcianne97 bende 5. Haftadayım göğüs hassasiyeti ve uyku hali haricinde belirtim olmadı hala da öyle. Birde adet gecikmesi tabi😅
gurbetcianne97 DeryaE ayyy sende miiii yalnız değilmişim hani tamam göğüs uçlarım çok sertleşip duruyo ilk hamileliğimde geç başlamıştı da ikinci hamilelik olmasına yordum onu, hassasiyet de var dokununca eyvallah da onun dışında bol bol akıntı dışında tık yok😂
DeryaE gurbetcianne97 yerleşme ağrısı olabilir. Geçen hafta bende çok fenaydım. Şimdi hamile değilim gibi. Ama ara ara sol kasıkta ağrım oluyor
DeryaE gurbetcianne97 duş almak bile acı veriyor göğüs ucu hassasiyeti nedeniyle😅 2,5 litreye yakın su içiyorum aşırı derece de bir akıntım yok. Ama göğüsler fena. Arabayla tümsekten geçmek bile ölüm gibi geliyor😅😅
Allahkahretmesin1 gurbetcianne97 aman aman o bulantıları Allah düşmanımın başına vermesin 20-21. Haftaya kadar zehir oldu resmen 1 yudum su içsem koşarak kusmaya gidiyordum 2 gün 1 lokma yemek yiyemedim en son açım diye ağlamaya başlamıştım 😂 korkmam çok normal benim de 10. Haftada 1 gün falan bulantım kesilmişti hemen hastaneye gittim 3 defa kürtaj olmuştum öncesinde kayıp yaşayınca insan her şeyden korkuyor çok şükür bu sefer iyiyiz 😊
gurbetcianne97 Allahkahretmesin1 oyyyy Rabbim sağ salim kucağımıza nasip etsin kuşum valla çok zor çoook🥹
Hasret5506 gurbetcianne97 bende sık idrara çıkma birde çok ayakta felan durunca yorulunca karın eteklerimde sancı var okadar
Mavidunyamm gurbetcianne97 Seni çok çok iyi anlıyorum bende 32. Haftada bebeğimi kaybettim. Sonra hemen hamile kaldım sağlıklı bir bebek dünyaya getirdim inşallah seninki de öyle olacak 🥰🥰
gurbetcianne97 Mavidunyamm benim hemen olmadı şubat 22de kaybettim korunduk baya bi sonra ağostosta yine kalıp eylülde düşürdüm bebek gelişmemişti hiç. Ocaktan itibaren yine denedik işte nasip oldu şimdi çok şükür de istemsizce çok korkuyorum elimde değil hala kendimi kaptırmamaya çalışıyorum mesela hani hamileyim çocuğum olacak heycanına girmekten korkuyorum
Esrayunus gurbetcianne97 ben dede sureklı adet ağrısı var bacım ozllkle adet tarıhınde sankı oluyorum gibi sebebi rahmın buyumesı yumusaması ve adete alıstıgı ıcın her adet zamanı kasılıyo
Esrayunus gurbetcianne97 7 de bulantı baslaybılır doktora yazdır mutlaka prilam dr ismi bulantı bende fena
Harvicell Esrayunus prilam dr yi ne zaman içiyorsunuz , doktor bana akşam iç dedi ama akşam bulantım olmuyor 🤷🏻♀️