Hellıooğğğğ kuzularımmmm. Bugün hayırlısıyla 6+0 olduk. 5+0da keseyi gördük çok şükür bir dahaki randevum 16 mayısta 8+0 olmuş oluyorum. Neyseeee gelelim soruya şimdi ben ilk hamileliğimi unuttum tümden hatırlamıyorum ilk zamanları. 🙈 kayıplarımdan dolayı da biraz evhamlıyım. Şimdiye kadar pek bi belirtim yoktu uykusuzluk dışında çooook nadir birkaç günde bir de kasıklarıma ufak sancı girip çıkıyordu onun dışında 0 yani sanki hamile değilmişim gibi. 🙄 şimdi iki gündür böyle hafif adet olacakmışım gibi hissediyorum kasıklarımda hafif baskı sıcak basma gibi onun dışında başından beri akıntım devam ediyor. Bende mi problem var normal mi korkmam mı lazım çözemedim. 🙄 sizde ne var ne yok ne durumdasınız rahatlatın beni anam😂