Yarenelibol 30+1 bnmde öyle az hareket var çok fazla yok kolu bacağı kıpırdıo sadece dönüo bi şekilde anlıosun zaten hareketini illa güm güm vurcak diye bişey yok bn evham yapmıorm yatınca genelde baslıo
worin Ben 26. haftadan beri günde 9-10 defa hissediyorum hareketlerini, gerçi ultrasonda doktor çok hareketli bir bebeğiniz var demişti.. Bence doktoruna bi sor canım..