Sefam Bebegimin ilk hareketlerini 23. Haftada hissettim ilk gebeligim şuan 28+5 olduk ama o ilk hareketleri kadar hissedemiyorum hareketlerini suan gunde 2 yada 3 kere hissedebiliyorum bu normal bisey mi sizce ?
Balkiz Sefam plesantanın konumu nedeniyle belki az hissediyorsundur. doktoruna sor istersen bu durumu. Çünkü normalde 3-4 saat hiç hareket etmeden durmuyor bebişler 7den sonra
Eceeee Sefam valla benimde öyle kızıyorum hatta arada olum neden hareket etmiyosun sen diyorum 😊 hareket ediyor ama hareketleri çok değişiyor kolunu bacağını çekiyor itiyor gibi hareketleri oluyor
Caglaaa Sefam bende 28+3 üm bu haftadan sonra haraketlerini sayman gerek özellikle akşam ve sabah oynadığından emin ol gün içinde haraket çok ediyorsan ondanda oynamıyor olabilir ama özellikle akşam ve sabah oynadığına emin ol bana doktorum böyle demişti
Sefam Eceeee aynen bende de oluyo ama ilk hissettigim siralar cok fazla hissediyodum ama simdi 1 haftadir az hissettigim için birazcik korktum 😊
Sefam Caglaaa aynen gun icerisinde cok hareket ediyorum bi yonden de ona da bağlıyorum genelde oturunca hissediyorum ama az hissettigim icin sormak istedim bi daha ki kontrolum de doktoruma da danişcam
Aryamom- Serpil11 Benimde 28+6 kıpır kıpır gece çıldırıyor uykumdan uyanıyorum gün içinde de aynı hiç uyumuyor galiba zaman zaman sakinleştiğinde karnıma ışık tutuyorum hemen başlıyor hareketlenmeye yavrum 😂😂❤️
Sefam Serpil11 masaAllah canım benim kizim da gece yatınca fazlasiyla hissediyorum evet hatta soluma yattigimda cok fazla hissediyorum ama iste genelde gunduz az hissetmeye basladim
Serpil11 Aryamom- aa ışık tutmayı denemedim genelde nutella ve mandalina yedigimde tepki veriyor eşimde rahat bırak cocugu diye soyleniyor 😁😁
Sefam Aryamom- ışık derken misal telefonun feneri gibi mi yoksa güneş isigimi acaba ilk defa duydum bende 😄
arbustoo Ben 25+4 üm ama bir günü bir gününü tutmayabilir demişti doktor sonuçta içerdekide insan robot değil hergün aynı performansı bekleme bebeğinden dedi. Bir sorunda yok endişe etme doktorundan bilgi al. Seni rahatlatacaktır. sevgiler..
Sefam arbustoo yani evet kimileri oyle bişeyde demisti sana artik uyuyo bebek ondan az hissediyosundur demislerdi. Tesekkur ederim
Aryamom- Serpil11 Benim eşimde öyle sana çok kızıyor o yüzden uyutmuyor seni diyor 😂😂 yani sürekli değil ama zaman zaman hareket etmediğinde ışık tutunca çıldırıyor harika bişey ❤️❤️
Sefam Serpil11 simdi farkettim 15 dakika oncesinde mandalina ve portakal yemistim elimi karnima koydum tekmeledi 😄
reinamm Sefam bende 28+1 oldum. Bi kere hissettim bugün🤔 karnımda yumuşacık. Hamile değilde şişman göbeği gibi🙄🤔
MerveSglk95 Bende bugun onun için gittim ama doktor anne karnındaki bebeklerin genelde uyudugunu endişelencek bişeyın olmadıgını söyledi 😂