gokcetugumm hayir asla anlayamiyorsunuz vucutta tek bir belirti dahi yok subatta kan verdigimde bu test negatif cikmis nisanda verdigimde pozitif ama benim iki ayri tarihte de aa bir belirtim olmadi zaten en kotu yani da bu eger doktor atlar ve bu testi yapmazsa tehlike buradan cikiyor cunku hasta asla bu enfeksiyonu tasidigini anlayamiyor hatta ben suan sokaga ciksak belki de diyorum bu insanlar yarisi toxoplazmadir ama haberleri yoktur cunku gunluk hayatta kedide seviyoruz cig ette (salam sucuk sosis pastırma) yiyoruz yesillikleri de illaki her zaman sirke yada karbonatla yikamiyoruz oluyor ki bazen yikamadan bile yiyebiliyoruz bahceden koparilan bir seyi. Ama asla yapmamak gerekiyormus ve dikkat etmek hayvanin sebze meyve bahcesinde gezmesi yeterli olabiliyormus iseyebilme ihtimali de varmis hepsini goz onunde bulundurmak gerekiyor