Busrabusrabusrabusrabusra Merhaba canım 🌸 bende de toxoplazma ıgm değerim pozitif çıkmıştı , doktor antibiyotik tedavisine başlattı 1 ay kadar kullan sonrasında tekrar tahlil yapıcaz demişti , ilacı bulmak çok zor oldı benim için , üretimi kalkmış farklı şehirlerden adet adet toplayarak buldum çok zorlu bir süreçti , ilaç bebeğe geçmesini önlemek amaçlı , doktorum öyle söylemişti , bu hastalığın %100 doğru olması için hem ıgm hem ıgg değerinin pozitif olması gerekiyormuş , bende yine igm pozitif çıkmıştı , o yüzden doktor ilacı bıraktırdı. Bazen tahlillerde yalancı pozitiflik durumu olanibiliyormuş , ilacın da herhangi bir zararı yok . Tek tavsiyem bu süreçte fazla stres yapmayın , zaten doktorun mutlaka kontrol için çağırır